Strona główna -> Jak to działa? -> Nagrywanie rozmów
Usługa umożliwia automatyczną rejestrację wszystkich rozmów prowadzonych przez użytkowników. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach operatora maksymalnie przez 365 dni. Dostęp do nagrań możliwy jest po zalogowaniu do panelu klienta.
Usługa nagrywania rozmów jest dostępna w 2 pakietach:
Aby zamówić pakiet z nagrywaniem rozmów lub zmienić dotychczasowy pakiet, skontaktuj się z nami.
Gdy już będziesz korzystał z pakietu z nagrywaniem rozmów, włącz usługę nagrywania:
Wszystkie rozmowy prowadzone przy wykorzystaniu kont telefonicznych, dla których włączono nagrywanie rozmów, będą automatycznie rejestrowane na serwerze. Aby je odsłuchać:
Usługa nagrywania rozmów jest dostępna w pakietach otoCentralka z nagrywaniem rozmów oraz otoCallcenter z nagrywaniem rozmów i wliczona jest w cenę tych dwóch pakietów.
Dodatkowo, zapewniamy na serwerze operatora 10 GB miejsca na przechowywanie plików z nagraniami. Powiększenie miejsca na przechowywanie nagrań jest dodatkowo płatne i kosztuje 60 zł netto za każdy 1 GB dodatkowego miejsca (opłata jednorazowa).
Więcej informacji na temat cen pakietów znajdziesz w cenniku.