Strona główna -> Jak to działa? -> Własne powitanie
Własne powitanie
Przygotuj własny komunikat powitalny.
Jeśli chcesz, możesz przygotować własne powitanie, które usłyszą osoby dzwoniące do Ciebie.
Krok 1: Nagraj powitanie w formacie WAV 16 bit, 8kHz, mono.
Aby przygotować nagranie, możesz:
Wykorzystać darmowy rejestrator dźwięku (dostępny w Windows).
Zadzwonić na numer z aktywną pocztą głosową i wykorzystać plik otrzymany e-mailem.
Skorzystać z pomocy profesjonalnego lektora. Więcej w części nagrania lektorskie.
Krok 2: Zaimportuj plik do systemu.
Zaloguj się do panelu klienta.
Kliknij w zakładkę Archiwum i pliki.wav.
Kliknij w zakładkę pliki.wav.
Kliknij w ikonkę dodaj plik.
Załaduj plik z dysku komputera.
Powitanie dla poczty głosowej
Zaloguj się do panelu klienta.
Wybierz zakładki: skrzynki głosowe -> ustawienie skrzynki -> preferencje.
Wskaż zaimportowany wcześniej plik z własnym powitaniem.
Nie zapomnij potwierdzić zmiany przyciskiem zatwierdź.
Powitanie przed rozmową telefoniczną
Jeśli chcesz, aby osoby dzwoniące do Ciebie usłyszały powitanie przed połączeniem z Tobą, skonfiguruj usługę IVR Player:
Zaloguj się do panelu klienta.
Wybierz opcję IVR, a następnie Player.
Kliknij w ikonkę dodaj player.
Wpisz dowolną nazwę i kliknij zatwierdź.
Kliknij w zakładkę ustawienie playera -> konfiguracja.
W części odtwórz zapowiedź wskaż zaimportowane wcześniej powitanie.
W części Połącz z wskaż jako obiekt swój telefon.
Nie zapomnij potwierdzić zmian przyciskiem zatwierdź.
IVR player gotowy, więc pozostaje nam tylko zmiana wskazania numeru telefonu, tak aby system kierował połączenia nie do usługi telefon, ale do IVR Playera.
Wybierz zakładkę numery -> miejskie -> ustawienie numeru -> wskazanie.
Wskaż dla numeru obiekt IVR Player.