Strona główna -> Jak to działa? -> Centralka telefoniczna -> Numery wewnętrzne
Numery wewnętrzne
Informacje ogólne
Jeśli chcesz, możesz utworzyć numery wewnętrzne i przypisać je konkretnym użytkownikom lub do konkretnych usług.
Dzięki numerom wewnętrznym możesz:
- Znacznie szybciej łączyć się z innymi użytkownikami wirtualnej centralki.
- Przełączać rozmowy do innych użytkowników wirtualnej centralki.
- Zmniejszyć obciążenie łącza internetowego (przy połączeniach wewnętrznych strumień z głosem nie wychodzi poza sieć lokalną).
Jak skonfigurować numery wewnętrzne
Krok 1: zmiana preferencji panelu klienta
- Zaloguj się do panelu klienta.
- Wybierz zakładkę preferencje.
- Zaznacz opcję pokaż numery wewnętrzne.
- Potwierdź przyciskiem zmień preferencje.
Krok 2: Dodanie numerów wewnętrznych
- Wybierz zakładkę numery -> wewnętrzne.
- Wybierz opcję dodaj numer.
- W części info wprowadź dwucyfrowy numer wewnętrzny.
- W części wskazanie wskaż użytkownika centralki (lub usługę), do którego numer wewnętrzny będzie przypisany.
- Potwierdź przyciskiem zatwierdź.