Strona główna -> Jak to działa? -> Przekierowanie połączeń
Gdy Twój telefon będzie zajęty lub niedostępny albo nie będziesz odbierać połączenia przez określoną ilość sekund, połączenie może zostać przekierowane np.:
na pocztę głosową
|
do innego
|
na inny numer
|
Zapoznaj się z instrukcją aktywacji poczty głosowej. Nagrane wiadomości będziesz otrzymywać e-mailem (plik dźwiękowy z nagraniem w załączniku).
Aby ustawić przekierowanie, postępuj zgodnie z instrukcją.
Jeśli chcesz, aby przy przekierowaniu był prezentowany numer osoby dzwoniącej, zaznacz tę opcję. Nie wybieraj tej opcji, jeśli chcesz, aby prezentował się Twój numer w sieci otoTelefon (abyś wiedział, że to połączenie przekierowane, za które płacisz.
Jeżeli przekierujesz połączenie na inny numer w sieci otoTelefon albo na inny obiekt (np. poczta głosowa, faks), nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty.
Jeżeli przekierujesz połączenie na numer w sieci innego operatora, zapłacisz za przekierowane połączenie zgodnie z cennikiem.